آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

معایب طراحی سایت با وردپرس

۷ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت هر ساله تعداد زیادی وب سایت با استفاده از CMS وردپرس ساخته می شوند. این ابزار به دلیل عدم دانش برنامه نویسی افراد زیادی را به خود جذب کرده است و هرکسی که قصد طراحی وب سایت را دارد با وجود معایب وردپرس به وردپرس روی می آورد. تا اینجا می دانیم که وردپرس شامل تعداد زیادی کاربر است، اما لطفاً توجه داشته باشید که این ابزار ممکن است همیشه مفید نباشد. اگرچه هزینه راه اندازی بسیار کم است و دردسر کمتری وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که همه برنامه ها دارای باگ و خرابی هستند. در ادامه به معایب وردپرس می پردازیم. با ما بمان
مشکلات وردپرس
برخلاف تمام مزایایی که وردپرس دارد، معایبی نیز دارد. در ادامه به معایب وردپرس می پردازیم.
امنیت
اولین و مهمترین مشکل ممکن در یک برنامه امنیت است. همانطور که گفته شد، وردپرس کاربران زیادی دارد، به این معنی که بسیاری از وب سایت ها با این ابزار کار می کنند. به عبارت دیگر، اگر اختلالی در برنامه ایجاد شود، همه کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و هر هکری می تواند به میلیون ها وب سایت دسترسی پیدا کند. با این حال، اگر سایت شما کاملا سفارشی شده باشد، یعنی با PHP یا برنامه دیگری طراحی شده باشد، هکر برای ورود به سایت شما کار سخت تری خواهد داشت و این اغلب وقت گیر است.
به روز رسانی
وردپرس آپدیت های مختلفی دارد که باید هر از چند گاهی آنها را به روز کنید. اما این به روز رسانی ها به این راحتی نیست، اگر دانش کافی در مورد وردپرس ندارید، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ متخصصی این کار را به صورت رایگان انجام نمی دهد، بنابراین باید هزینه آن را بپردازید. یکی دیگر از مشکلات وردپرس در مورد معایب به روز رسانی این است که سایت شما به طور کامل تغییر می کند. یعنی پنل مدیریت قالب وبسایت کاملا ناخواسته تغییر می کند که باعث نارضایتی کاربران می شود.
متصل شود
مشکل دیگر معایب وردپرس در مورد افزونه ها است. بسیاری از برنامه نویسان شروع به نوشتن پلاگین های مختلف می کنند که منجر به بسیاری از باگ ها و حفره های امنیتی می شود. مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد، به عنوان مثال نمی توانید همزمان از چند افزونه استفاده کنید و یا ممکن است بعد از آپدیت نتوانید از افزونه خود استفاده کنید.
ضعف پشتیبانی
از آنجایی که وردپرس یک ابزار رایگان است، می توانید بدون پرداخت هزینه از این CMS استفاده کنید، بنابراین هیچ نیروی پشتیبانی اختصاصی برای تماس با آنها و در میان گذاشتن مشکلات خود وجود ندارد. تنها کاری که باید هنگام مواجه شدن با مشکل انجام دهید این است که با کارشناسان صحبت کنید یا وب سایت های قابل اعتماد را جستجو کنید. می توانید راه حل مشکل را در وب سایت هایی مانند گوگل یا یوتیوب جستجو کنید.
بسیاری از ویژگی ها به راحتی در قالب ها و افزونه های وردپرس در دسترس هستند، اما گاهی اوقات لازم است برخی از ویژگی ها را به سایت خود اضافه کنید که برای سفارشی سازی قالب یا افزونه وردپرس نیاز دارید. اگر در کدنویسی تخصص ندارید یا فردی که در این زمینه آموزش دیده در دسترس شما نباشد با مشکل مواجه خواهید شد.
اگرچه این آسیب پذیری مختص وردپرس نیست و در سایر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و دروپال وجود دارد اما لازم دیدم برای اطلاع شما این موضوع را یادآوری کنم.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این بدان معنی است که کد وردپرس می تواند توسط هر کسی از جمله هکرها استفاده شود. هکرها مطلع می شوند و می توانند سایت شما را هک کنند البته آپدیت های وردپرس به طور مرتب منتشر می شود. و اگر هسته، قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس خود را به‌روز نگه دارید، کمتر با مشکل مواجه خواهید شد.
جمع بندی
این مشکلات نقص وردپرس بود، مشکلات اصلی وردپرس که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شد. بنابراین، شما چنین مشکلاتی ندارید و با دید باز به وردپرس بروید. امیدواریم با این نکات، شما را برای مواجهه با این مشکلات آماده کرده باشیم.

هدف از طراحی سایت خبری

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت هدف از طراحی سایت خبری انتشار سریع اخبار جهان، آرشیو اخبار جهت اطلاع رسانی به مردم است. در این میان نحوه نمایش اخبار، بروزترین اخبار، نحوه ذخیره اخبار یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت خبری است.
به همین ترتیب، نوع قالب، روش کدگذاری و بسته به سرور بر سرعت بارگذاری صفحه یک سایت خبری تأثیر می گذارد که باعث تاخیر زیادی در بارگذاری صفحه می شود که اینطور نیست. کارمندان تمایل به خواندن یک سایت خبری دارند که یکی از نکات مهم توسعه سایت خبری است.
اما مهم ترین نکته در طراحی سایت خبری، دیده شدن و نمایه شدن سایت در مرورگرهای مختلف است. زیرا سایت های خبری بدون بازدید کننده. این یک طراحی سوخته و عملاً بی فایده است.
خلاصه اینکه سایت های خبری اگر بر اساس استانداردها و اصول باشند موفق خواهند بود. اصول اولیه سئو برای کسب رتبه خوب در نتایج گوگل رعایت می شود. و در صورت ثبت اطلاعات به سرعت توسط گوگل خوانده می شود.
طراحی سایت خبری در طول فعالیت حرفه ای خود از طریق سرورهای خارجی و ایرانی، کارشناسان نرم افزار و سئوکاران حرفه ای و طراحان قوی می تواند به عنوان یکی از رقبا در زمینه طراحی سایت خبری دیده شود.
مهمترین ویژگی های طراحی یک وب سایت خبری
از آنجایی که وب سایت های خبری یک کسب و کار متفاوت و منحصر به فرد هستند، قطعا ویژگی های منحصر به فردی دارند. در مطلب زیر به برخی موارد مهم و رایج در طراحی سایت خبری اشاره شده است.
می توانید ویژگی چند زبانه را در طراحی سایت خبری خود ایجاد کنید. البته در مرحله اجرا به تیم های متخصص در زبان های مختلف نیاز است.
یکی از قابلیت های تقریبا جدید طراحی پنل نوتیفیکیشن برای اعلام اخبار جدید و فوری به کاربرانی است که علاقه مند به دریافت آن هستند.
می توانید اطلاعات را در سری اخبار جدید و بخش های اصلی سایت مانند سیاست، اجتماع، علم، فرهنگ، هنر، ورزش، سرگرمی و ... قرار دهید. همچنین می‌توانید از دسته‌های دیگر مانند اخبار پربازدید، اخبار مورد بحث و گزارش خبری استفاده کنید.
هنگام طراحی سایت خبری، ممکن است این شرط را در نظر بگیرید که کاربران می توانند در صورت تمایل ثبت نام کرده و عضو سایت شوند.
می توانید برای یک سایت خبری خبرنامه ای طراحی کنید تا اعضا در صورت تمایل در خبرنامه سایت عضو شوند و از طریق ایمیل یا پیامک از آن مطلع شوند.
وب سایت های خبری ممکن است نظراتی از اعضا یا کاربران در مورد اخبار دریافت کنند. و پس از تایید مدیریت در سایت قرار می گیرد. همچنین قادر خواهد بود کاربران را برای پاسخگویی به نظرات و پاسخگویی به نظرات مدیریت کند.
در صفحه مرتبط با هر خبر، می توانید هم گزینه چاپ خبر و هم گزینه اشتراک گذاری خبر را قرار دهید. بنابراین در صورت نیاز کاربران می توانند فایل پی دی اف یا نسخه چاپی خبر مربوطه را ایجاد کنند و یا لینک آدرس خبر را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
قابلیت جستجو در سایت های خبری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر سایتی باید داشته باشد. می توانید انواع جستجو مانند عنوان سایت، متن خبر یا جستجوی کلیدواژه ایجاد کنید.
همچنین می توانید از محتوای ایجاد شده توسط کاربران و اعضای سایت خبری استفاده کنید. برای این کار باید امکان ارسال اخبار توسط کاربران و اعضا را در طراحی سایت در نظر بگیرید.
امکان اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری آخرین اخبار سایت در انواع فرم ها به صورت فایل RSS وجود دارد که قابلیت به روز رسانی سریع را دارد و برای کاربران بسیار مفید است.
می توانید آدرس کوتاه QR-code صفحه اصلی یک وب سایت خبری یا صفحه مربوط به هر خبری را طراحی کرده و در صفحه مربوطه قرار دهید.
امکان انتشار اخبار تصادفی، اخبار ویژه و خبرهای فوری موارد مهمی هستند. تأثیرگذاری بر جذابیت یک وب سایت خبری
امروزه به دلیل محبوبیت و استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی، سایت های خبری نیز دارای صفحاتی در این شبکه ها هستند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های سایت های خبری، امکان اتصال سایت به این شبکه های اجتماعی است.
به عنوان مثال، می توانید گزینه ای برای ارتباط با تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیس بوک در یک سایت خبری ایجاد کنید.
علاوه بر این، اگر سایت خبری ما دارای نرم‌افزار موبایل برای اندروید و iOS باشد، ممکن است قابلیت پیوند به آن نرم‌افزار را در سایت خود اضافه کنیم.
انواع سایت های خبری:
با توجه به عوامل ایجاد وب سایت های خبری راه های مختلفی وجود دارد:
خبرگزاری های رسمی
پایگاه خبری
روزنامه ها و مجلات
خبرگزاری های رسمی:
وب سایت های ایجاد شده توسط اخبار رسمی طبق اصول جهانی آن، آنها باید مستقل و بی طرف باشند. و به هیچ سازمان یا ارگان دولتی تعلق ندارند. گرایش سیاسی خاصی ندارند.
همچنین دامنه فعالیت پیام وی ممکن است عمومی یا تخصصی باشد. این امر در مورد همه زمینه های خبری اعم از سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و غیره صدق می کند یا ممکن است فقط یک حوزه تخصصی را پوشش دهد. البته خبرگزاری ها در ایران وضعیت برعکس دارند.
پایگاه خبری:
در این نوع سایت ها که به عنوان پایگاه خبری عمل می کنند. رسانه های ایرانی تشریفات کمتری نسبت به خبرگزاری ها دارند. بیشتر آنها خصوصی و مستقل هستند و کمتر به سازمان های سیاسی وابسته هستند.
علاوه بر این، آنها اغلب نرخ انتشار اخبار بالایی در مقایسه با گزارش های خبری رسمی دارند. و می توانند همه یا برخی از حوزه های خبری را پوشش دهند.
تست ها و پیام ها:
روزنامه ها و مجلات نیز می توانند علاوه بر کتاب های چاپی خود اطلاعاتی را در صفحه اخبار ارائه دهند. و فایل مربوط به نسخه چاپی خود را به عنوان مخزن در این صفحه آپلود کنید.
جمع بندی
طراحی وب سایت خبری به دلیل نحوه اطلاع رسانی باید به طور مکرر به روز شود. این به تخصصی شدن طراحی آن کمک می کند.
همانطور که می دانید اکثر خبرگزاری های معروف و پرطرفدار برای افزایش دسترسی به وب سایت های خبری اقدام به طراحی سایت های خبری می کنند.
چون اخبار را فقط از طریق تلویزیون منتشر می کنند. روزنامه و ... کافی نیست. طراحی سایت خبری نیازمند ابزاری است که بتواند این کار را انجام دهد. همیشه در هر موقعیتی و به مقدار کم در یک زمان پست کنید. کاملا انعطاف پذیر باشید.

معرفی شغل برنامه نویس وب

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت ممکن است در مورد برنامه نویس وب زیاد شنیده باشید اما تفاوت بین آن و طراح وب را ندانید. بسیاری از افراد فکر می کنند که هیچ تفاوتی بین طراح وب و برنامه نویس وب وجود ندارد که در مورد هر دو توضیح خواهیم داد.
طراحی وب روی جنبه های ظاهری و جلویی تمرکز دارد، در واقع زیرمجموعه ای از برنامه نویسی وب و یکی از مراحل آن است.
پلن وب سایت شامل ساخت وب سایت و پشتیبانی کامل می باشد. در واقع طراحی وب ساختار اساسی وب سایت است و طراحی وب سایت به زیبایی بیرونی، کاربر پسند بودن وب سایت و سایر فعالیت های مرتبط با تعامل کاربران با وب سایت اشاره دارد.
می توان گفت تقریبا همه مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند، بنابراین ایجاد یک وب سایت می تواند تاثیر بسزایی در زندگی ما داشته باشد.
افرادی که توانایی نوشتن کدهای وب را دارند، توسعه دهندگان وب نامیده می شوند. که با زبان ها و اسکریپت های برنامه نویسی خاصی سروکار دارند.
برنامه نویسی وب چه اجزایی دارد؟
برنامه نویسی وب به دو دسته front end و back end تقسیم می شود.
Frontend: به شخصی گفته می شود که در سمت کاربر برنامه نویسی می کند و در واقع تمام کارهایی که انجام می دهد برای کاربر قابل مشاهده است که به گفته بسیاری از افراد نام دیگری برای ویترین وب سایت است.
Backend: بخشی از وب سایت است که برای کاربر قابل مشاهده نیست. و در واقع وظیفه توسعه این بخش را دارد.
افرادی هستند که هم توانایی طراحی ظاهر یک وب سایت و هم توانایی تسلط بر برنامه نویسی سمت سرور را دارند که به عنوان یک برنامه نویس فول استک شناخته می شود. این افراد توانایی پذیرش یک پروژه و انجام آن را به صورت فردی و مستقل دارند.
طراحی وب چیست؟
یک طراح وب به سبک و ظاهر یک وب سایت توجه ویژه ای دارد. یک طراح وب باید به ابزارهایی مانند فتوشاپ و زبان های html و css مسلط باشد و دانش و تجربه خوبی در رابط کاربری و تجربه کاربری داشته باشد تا بتواند طرح مورد نظر را قبل از اجرای آن در وب سایت ارائه دهد.
این افراد باید از روندهای منطقه خود آگاه باشند. و نوع طراحی را با توجه به نیاز کاربر و هماهنگی سایت تحلیل کنید. این افراد نقش مهمی در رتبه بندی و بهبود سایت دارند. آنها باید با برجسته کردن موارد مختلف سعی در جذب کاربران داشته باشند. طراحی وب یکی از مهم ترین و جالب ترین بخش های برنامه نویسی وب است.
زبان های برنامه نویسی سمت کلاینت مورد نیاز است
کلاینت HTML
کارکنان css
اسکریپت زبان جاوا
مشتری جی کوئری
زبان سمت سرور مورد نیاز است
زبان برنامه نویسی پی اچ پی
زبان برنامه نویسی پایتون
زبان برنامه نویسی ASP
جمع بندی
اگر علاقه ای ندارید و به تازگی تحصیلات خود را برای کسب درآمد یا بازار کار شروع کرده اید، این پست را ننویسید. ایجاد وب سایت دشوار و زمان بر است، بنابراین باید علاقه مند به پیوستن به این حوزه باشید.
قبل از ثبت نام و تحصیل تصمیم بگیرید که به چه رشته ای علاقه دارید و در چه شاخه ای می خواهید کار کنید. بسیاری از افراد به طور همزمان وارد بسیاری از زمینه ها شده اند و سعی کرده اند یاد بگیرند، اما در نهایت در هیچ یک از آن زمینه ها تخصص ندارند و در نتیجه کسب درآمد نمی کنند.
به یاد داشته باشید که تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه مستلزم تلاش و پشتکار است، بنابراین تا زمانی که با مشکلی مواجه نشدید تسلیم نشوید و بیشتر به کار خود ادامه دهید.
بسیاری از افراد در طول مسیر دلسرد می شوند و به جنبه های منفی این رشته فکر می کنند در حالی که باید با انرژی بیشتری برای رسیدن به موفقیت ادامه دهند.

طراحی وب سایت چیست؟

۵ بازديد
امروزه با تبدیل بسیاری از کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی، بازار طراحی سایت مشهد قیمت فعالیت هایی مانند طراحی سایت بسیار رونق یافته است، اما سبک طراحی سایت، مراحل آن، از کجا و چگونه شروع شود و همچنین شرایط طراحی سایت . و میزان هزینه ها یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود. در این مقاله ضمن پاسخ به سوالات فوق به بررسی مفهوم طراحی وب سایت، تاریخچه آن، مراحل طراحی و میانگین هزینه طراحی وب سایت می پردازیم. در پایان چند نرم افزار طراحی سایت را به شما معرفی می کنیم.
طراحی سایت چیست؟
طراحی وب یا طراحی وب، مراحل طراحی و ایجاد یک وب سایت برای معرفی یک شرکت و ارائه محصولات آن است. طراحی سایت پروژه ای است که شامل موجودی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو می باشد. قبل از اینکه به مراحل طراحی یک وب سایت بپردازیم، اجازه دهید تاریخچه مختصری از طراحی آن را بررسی کنیم.
تاریخچه طراحی سایت چگونه آغاز شد؟
تیم برنرسلی، خالق وب، با راه اندازی اولین وب در سال 1990، خود را به عنوان اولین خالق وب در تاریخ شناخت. اولین وب از فرامتن و ارتباطات برای ارسال ایمیل استفاده می کرد. هنوز در یک گروه متن ساده بدون هیچ گونه گرافیک، تصویر یا حتی رنگ وجود دارد.
مراحل طراحی سایت
همانطور که گفته شد، طراحی سایت به معنای طراحی، ساخت و راه اندازی یک وب سایت یا بهینه سازی یک وب سایت قدیمی در اینترنت است. طراحی وب شامل چندین مرحله مهم است که در زیر به طور مختصر هر یک توضیح داده خواهد شد.
مرحله 1: طراحی Wireframe
اول از همه ظاهر کامل وب سایت را با توجه به سبک وب سایت و همچنین نیاز مشتری طراحی می کنیم. این نما شامل نقشه کامل صفحه سایت و همچنین مکان و مکان هر عنصر جداگانه است. در این مرحله از طراحی سایت به آن طراحی وایرفریم می گویند.
مرحله 2: طراحی گرافیکی وب سایت
پس از دانستن چیدمان عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این قسمت سایت با استفاده از نرم افزار و روانشناسی مختص نوع کسب و کار اینترنتی و رنگ آمیزی و گرافیک ایجاد شده است.
مقاله را بهتر بخوانید: بهترین طیف رنگ برای سایت
مرحله 3: کد یا وردپرس
در این مرحله بسته به سایتی که طراحی می کنید و نیاز مشتری می توانید از روش های مختلفی برای مدیریت سایت خود استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا، مانند وردپرس یا طراحی یک چارچوب برنامه نویسی سفارشی. تصمیم گیری در این بخش بر اساس هزینه و نیاز مشتری است.
مرحله 4: راه اندازی سایت
پس از انجام مراحل قبلی، سایت را در بستر اینترنت جهانی راه اندازی خواهیم کرد. بنابراین در این قسمت پس از تهیه «هاست» و «نام دامنه صحیح»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار می دهیم.
وظیفه اصلی یک طراح وب چیست؟
طراح سایت باید مسئولیت طراحی و ساخت هر قسمت از سایت را به طور جداگانه بر عهده داشته باشد. برای راه اندازی یک سایت حرفه ای به دو تیم یا دو نفر نیاز است. تیمی برای طراحی ظاهر و احساس سایت و تیمی برای طراحی کد سرور و کدهایی که کاربران قادر به دیدن آن نیستند. همچنین برای طراحی یک سایت خوب باید سئو حرفه ای داشته باشید.
جمع بندی
همانطور که می دانید نرم افزارها و ابزارهای زیادی برای طراحی سایت وجود دارد، اگر می خواهید طراحی سایت را تجربه کنید، باید از نرم افزار طراحی سایت استفاده کنید. ابزارهای طراحی وب بسیار زیاد و متنوع هستند، اما برخی از آنها مفیدتر بوده و توسط طراحان بیشتری استفاده می شود.

زبان برنامه نویسی برای طراحی وبسایت

۶ بازديد
به عنوان یک برنامه نویس، شما باید طراحی سایت مشهد قیمت یک زبان برنامه نویسی را برای ایجاد وب سایت هایی انتخاب کنید که مهارت های شما را گسترش داده و مجموعه شما را افزایش دهد. هنگامی که در حال تماشای ویدیوهای یوتیوب، شبکه‌سازی در لینکدین یا خواندن مقاله ویکی‌پدیا هستید، این سایت‌ها آسان هستند و اغلب بازدید می‌شوند.
سوال این است که چه کدی در پس زمینه اجرا می شود و آن کد چگونه برنامه ریزی می شود؟ این سوالات معمولا زمانی که می خواهید یک وب سایت طراحی کنید بسیار رایج است. توسعه وب نیاز به انتخاب درستی دارد که باید از قبل در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، اینکه آیا می خواهید زبان برنامه نویسی مناسب را انتخاب کنید یا خیر. یا باید به زبانی که در آن مهارت دارید طراحی کنید.
کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت مناسب تر و بهتر است؟
یک زبان برنامه نویسی می تواند برای تعریف دستورات و توابع منطقی استفاده شود. از زبان های نشانه گذاری مانند HTML می توان برای ایجاد اسناد استفاده کرد، می توانید از زبان های برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت ها یا برنامه های کاربردی در اندازه مورد نیاز خود استفاده کنید.
پس بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب چیست؟
کدام زبان برنامه نویسی بهتر و متنوع تر است و کار برنامه نویسان جدید آسان تر است؟
در این مقاله به انواع زبان های برنامه نویسی بر اساس این سوالات می پردازیم.
زبان برنامه نویسی جاوا برای ایجاد وب سایت
به دلیل تطبیق پذیری آن، جاوا یک زبان برنامه نویسی متن باز است که می تواند برای کارهای مختلف استفاده شود. به این معنی که این زبان برنامه نویسی هم برای طراحی اپلیکیشن و هم برای طراحی وب قابل استفاده است و با توجه به کتابخانه ها و فریمورک های مختلف می توان تنظیمات را در صورت نیاز تغییر داد. البته یادگیری این زبان در ابتدا کمی پیچیده است که باعث می شود در بین برنامه نویسان برای طراحی وب سایت محبوبیت کمتری داشته باشد.
زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای طراحی وب
این زبان برنامه نویسی شی گرا برخلاف نامش هیچ ربطی به جاوا ندارد. و بیشتر برای توسعه زبان های HTML و CSS به منظور اجازه دادن به برنامه نویسان برای مشاهده محتوای وب سایت و تعاملات کاربر. اما امروزه جاوا اسکریپت برای مرورگرها و همچنین برای سرورها و میکروکنترلرها استفاده می شود. حتی بسیاری از وب سایت های معروف از این زبان برنامه نویسی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.
زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی سایت
PHP یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر C و Perl است. این زبان به طور گسترده برای ساخت برنامه ها استفاده می شود. PHP برای مبتدیان بسیار مناسب تر است و می توان آن را با زبان HTML ترکیب کرد. از این گذشته، این یکی از اولین زبان هایی بود که برنامه نویسان یاد گرفتند. بسیاری از اپراتورهای وب سایت به PHP متکی هستند. از مزایای آن می توان به پشتیبانی گسترده پایگاه داده و یکپارچه سازی پروتکل اشاره کرد.
PHP کد سرور را اجرا می کند و از زبان های برنامه نویسی محبوب برای آن استفاده می کند. این بدان معنی است که PHP به HTTP ساده پایبند است، که بسیار بهتر از زبان های برنامه نویسی است که فقط کد منبع را به یک مرورگر وب خصوصی ارسال می کنند.
PHP همچنین به دلیل نوشتن ضعیف و عدم رسیدگی به خطاهای رایج مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، این واقعیت که بسیاری از وب سایت های رایج هنوز از PHP استفاده می کنند، گواهی بر محبوبیت آن است. با این حال، اگر یک نسخه قدیمی از PHP برای برنامه نویسی وب استفاده شود، ممکن است برخی از مشکلات امنیتی رخ دهد.
زبان برنامه نویسی پایتون برای طراحی صفحات وب
پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که یادگیری آن بسیار آسان است. نوشتن پایتون نیز بسیار آسان است زیرا نیازی به جدا کردن بخش‌هایی از کد ندارید. یادگیری این زبان برنامه نویسی بسیار سرگرم کننده است و می توانید از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی شی گرا نیز استفاده کنید. پایتون یک زبان پویا و پرکاربرد است. پایتون توسط یک انجمن فعال پشتیبانی می شود و توسط نرم افزار پایتون نگهداری می شود. این زبان در دسترس است و در اکثر سیستم عامل های رایج قابل استفاده است.
بسیاری از وب سایت های محبوب در سراسر جهان، مانند پروژه های یوتیوب یا گوگل، بر اساس پایتون نوشته شده اند. علاوه بر این، بسیاری از بازی های ویدئویی به زبان پایتون نوشته شده اند که این زبان را محبوب کرده است. زیرا بسیاری از پایگاه های علمی را می توان به راحتی با این زبان ادغام کرد و مراحل مربوط به جمع آوری داده های تجربی را با استفاده از آن به نحو احسن انجام داد. با این حال، پایتون نیز به دلیل سرعت اجرای نسبتا پایین آن مورد انتقاد قرار گرفته است.
جمع بندی
این زبان ها بهترین زبان های برنامه نویسی هستند که برای ساخت بسیاری از وب سایت های بزرگ در جهان استفاده می شوند. برنامه نویسان نیز اغلب خود را مجبور به انتخاب بین زبان های مختلف می کنند. و آنها می خواهند زبان مورد استفاده بهترین سایت ها مانند فیس بوک، توییتر یا گوگل را بدانند. و اینکه کدام زبان در سمت کلاینت و کدام زبان در سمت سرور استفاده می شود.
با توجه به مزایای این زبان ها و بسته به سطح مهارت خود می توانید یکی را برای نوشتن وب سایت خود انتخاب کنید. و در نظر بگیرید که جاوا اسکریپت یک زبان سمت کلاینت است و بیشتر زبان های برنامه نویسی سمت سرور هستند.
زبان های مختلفی برای طراحی وب وجود دارد و به دلیل سادگی و سرعت بالای آن می توانید با پایتون شروع کنید و در دوره آموزشی آن شرکت کنید.

آموزش طراحی سایت

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت یکی از محبوب ترین دوره ها طراحی وب سایت است. این آموزش شما را به مهارتی می رساند که با آن به راحتی می توانید در ماه چندین میلیون تومان درآمد کسب کنید. آموزش طراحی سایت به شما کمک می کند تا هر نوع وب سایتی را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنید. البته افراد زیادی هم هستند که قصد طراحی و راه اندازی وب سایتی برای خود دارند و کسب این مهارت کمک زیادی به آنها در تحقق ایده و صرفه جویی در هزینه ها می کند.
آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم؟
این سوال بسیار مهمی است؛ هنگام شروع یادگیری طراحی وب، اولین سوالی که به ذهن مردم می رسد این است که از کجا شروع کنیم. یک سایت را می توان به دو صورت راه اندازی کرد. راه اول طراحی سایت بدون کد و راه دوم طراحی سایت با کد می باشد. در مرحله بعد، اگر یکی از این موارد را انتخاب کنید؛ آموزش وردپرس آموزش PHP آموزش لاراول دوره HTML؛ دوره CSS؛ شما می توانید آموزش را در زمینه های مختلف مانند آموزش ASP.net و غیره شروع کنید ... مزایا و معایب آن.
بهترین نرم افزار برای تبدیل شدن به یک طراح وب
نرم افزار اصلی گرافیکی که باید یاد بگیرید Adobe Photoshop و Adobe Illustrator است. علاوه بر این، توصیه می شود Adobe Fireworks و Adobe Dreamweaver را یاد بگیرید. استفاده از این برنامه ها کار سختی نیست، اما چون این برنامه ها کاربران زیادی دارند و مشکلات خاص خود را دارند، باید زمانی را صرف یادگیری کنید.
آموزش طراحی وب به زبان های برنامه نویسی مختلف
آموزش طراحی سایت به روش های مختلف انجام می شود، آموزش هایی را در مجموعه هاد با توجه به زبان های مختلف برای شما آماده کرده ایم. آموزش ها شامل آموزش php (جایی که به شما نحوه طراحی سایت به زبان php را آموزش می دهیم) می باشد. با یادگیری این زبان می توانید سایت هایی به بزرگی دیجی کالا طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.
زبان دیگری که در آموزش طراحی وب سایت استفاده می شود HTML است. HTML یکی از پرکاربردترین زبان ها در طراحی صفحات وب است. این زبان برای تقسیم صفحه وب به قسمت ها و بخش های مختلف صفحه وب بسیار مفید است. به نوعی می توان گفت html می تواند اسکلت وب سایت شما را تشکیل دهد. توصیه می کنیم حتما زبان Html را یاد بگیرید.
زبان برنامه نویسی دیگری که برای طراحی وب سایت استفاده می شود، زبان css است. یادگیری css به همراه html به شما کمک می کند تا یک وب سایت زیبا و ساده ایجاد کنید. به نوعی می توانید اسکلت وب سایت خود را به صورت html رها کنید و در مرحله بعد با CSS به آن نگاه کنید.
شاید فکر کنید که اگر برای آموزش طراحی وب نیاز به یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی دارید، طراحی وب کار ساده ای نیست و برای یادگیری این مهارت به زمان زیادی نیاز دارید. اما باید به شما بگوییم که اصل کار اینگونه نیست و آموزش های کلی ما به گونه ای طراحی شده اند که کاملا طراحی شده اند و شما به عنوان کاربر می توانید آنها را مرحله به مرحله پیاده سازی کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از آموزش های طراحی سایت در مجموعه خود، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را به شما گفته ایم و در یک لحظه آن ها را در کنار هم قرار می دهیم.
جمع بندی
امیدوارم با خواندن این مقاله هرچند کوتاه به پتانسیل بسیار بالای کسب درآمد در طراحی سایت پی برده باشید، بسیاری از این روش ها اگر به درستی انجام شوند می توانند سود بسیار بالایی را برای شما به همراه داشته باشند. دریافت حقوق بالا بسیار مهم است، اما خبر خوب این است که افراد در این حرفه از سنین پایین توانسته اند حقوق بسیار بالایی دریافت کنند. البته با تلاش

طراحی سایت با اصول سئو

۵ بازديد
سئو و توسعه وب یکی از مهمترین جنبه های وب سالهاست که نشان دادن وب سایت در صفحه بالای گوگل یکی طراحی سایت مشهد قیمت از اهداف اصلی توسعه وب است البته با روش های دیگری مانند تبلیغات کلیکی گوگل. این کار در کمترین زمان ممکن انجام می شود هر چه رتبه گوگل بالاتر باشد، پول بیشتری خرج می کنید!
بنابراین، بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم گوگل و طبیعتاً نیازها و خواسته های کاربران از هزینه های بالای کلیک بر روی تبلیغات جلوگیری می کند و می توان به نتایج مشابهی دست یافت، هرچند کمی صبر، دانش و مقایسه لازم است. مسیر
با وجود منابع آموزشی فراوان و گاهاً گیج کننده در وب، این مقاله سعی دارد به روشی ساده و کامل شما را از راه اندازی یک وب سایت تا اصول سئو و رسیدن به نتایج مطلوب راهنمایی کند. زیرا، اما اگر در حال حاضر نیازی به نگرانی در مورد وب سایت خود با میزان ترافیک ندارید، ما به شما کمک می کنیم تا از جایی که هستید یک قدم به جلو بردارید.
قبل از شروع کار
1- تمهیدات مناسب
حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از باز شدن پست های مورد نظر در نتایج گوگل، همه لینک ها مسدود نمی شوند و به لینک (سایتی) مراجعه می کنید که سریع و کامل باز می شود، متوجه سرعت بارگذاری سایت و نوع هاست می شوید. که استفاده می کنید تاثیر مستقیمی بر رتبه سایت شما از نظر گوگل دارند.
با توسعه اینترنت در کشور ما شرکت های زیادی که خدمات هاست ارائه می کنند نیز تاسیس شده اند.
هاست شما باید سرعت خوبی داشته باشد (توجه به رم و پردازنده سرور)
تعداد مشترکینی که از سرور استفاده می کنند باید کم باشد (در صورت امکان از هاست اشتراکی استفاده نکنید، در غیر این صورت سرویسی با کاربران کمتر انتخاب کنید)
هاست شما نباید همیشه فعال باشد.
نکات مربوط به امنیت اطلاعات، پهنای باند، نگهداری مناسب و پشتیبان گیری از دیگر مواردی است که نمی توان نادیده گرفت.
2- انتخاب و تهیه نام دامنه مناسب
قبل از ثبت دامنه، حتما هدف وب سایت خود را مشخص کنید، ممکن است دامنه شما شامل کلمه کلیدی وب سایت باشد، اما در انتخاب دامنه نیز می توانید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید.
همانطور که گفته شد، این بخش می تواند شامل موضوعی از موضوع سایت شما یا محصول یا خدماتی باشد که بیشتر روی آن تمرکز کرده اید.
دامنه باید کوتاه و به یاد ماندنی باشد.
دامنه شما می تواند برند شما باشد
از دامنه های رایج استفاده کنید، دامنه های زیادی وجود دارد که می توانید بسته به موضوع فعالیت خود از آنها استفاده کنید، اما سعی کنید نام دامنه خود را رایج تر کنید، مانند دامنه های: com، ir، org، net، ...
همچنین می‌توانید از نام‌هایی که ایجاد می‌کنید استفاده کنید، نام دامنه شما ممکن است معنای خاصی داشته باشد یا نداشته باشد، ممکن است برای شنونده آشنا باشد یا نباشد، وب‌سایت Google را یکی از بهترین وب‌سایت‌های فعال در جهان می‌نامد. که می‌تواند به عنوان یکی نشان داده شود. از ترجمه های . از نام شما یعنی اولین عدد با 100 صفر! گوگل با این دامنه توانسته در قلب تمامی کاربران اینترنتی جایگاهی برای خود باز کند.
پس از انتخاب رشته مناسب، بهتر است طول عمر مناسب رشته خود را در نظر بگیرید، پرداخت 5 ساله بهتر از پرداخت سالانه است.
3- طراحی وب سایت ریسپانسیو
مهم این است که وب سایت خود را طوری طراحی کنید که حداکثر رضایت کاربر رعایت شود، در واقع گوگل هم همین را از شما می خواهد! اکنون در عصری زندگی می کنیم که استفاده از گوشی های هوشمند به ویژه برای فعالیت هایی مانند وبگردی از رایانه های شخصی پیشی گرفته است، بنابراین طراحی سایت به گونه ای است که در همه دستگاه ها به خصوص گوشی ها نمایش داده شود. باید کارآمد باشد که به واکنش گرا بودن سایت ما اشاره دارد شما می توانید برای برآورده ساختن این الزامات از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید یا اگر سایت منحصرا برای شما طراحی شده است از طراح خود بخواهید که به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشد.
4- استفاده از فرمت صحیح (کد نویسی پاک!)
اگر تصمیم شما استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا است، نقش قالب برای شما مهم است. قالب در واقع بستری برای اجرای سایت شماست. هرچه این پلتفرم با اصول نوشتاری مناسب بیشتر توسعه یابد، شانس بیشتری دارد. آخرین مورد شما افزایش می یابد تا بیشتر دیده شود، البته برای بارگذاری اطلاعات و به روز رسانی مطالب نیز وظایف سنگینی دارید، مانند آپلود نکردن اطلاعات و تصاویر سنگین برای جلوگیری از کند شدن صفحه.
اگر مطمئن نیستید که چگونه سایت و قالب خود را کدنویسی کنید، می توانید با لینکی که ما ارائه کرده ایم، سایت خود را بررسی کنید. پس از تجزیه و تحلیل، لیستی از خطاها و اشتباهاتی که در سایت شما وجود دارد را به شما ارائه می دهد. می تواند خودش را درست کند.
جمع بندی
نکات مهم این بخش را دوباره تکرار می کنیم، تا اینجا به این نتیجه رسیده ایم که باید از سرویس هاست مناسب استفاده کنیم، بخشی که قصد استفاده از آن را دارید باید مدبرانه و مناسب باشد و وب سایت مناسبی برای آن سازماندهی شده باشد. همه کاربران تمامی دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ، سایت ما باید از نظر استانداردهای سئو و حفظ حریم خصوصی از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

ساخت سایت با پشتیبانی

۶ بازديد
داشتن وب سایت یکی از مهم ترین طراحی سایت مشهد قیمت نیازهای همه کسب و کارها است و مهم ترین نکته یافتن یک شرکت معتبر برای مشاوره در زمینه ساخت وب سایت است، Webmeto همچنان چندین سال است که در زمینه طراحی وب سایت و سئو به فعالیت خود ادامه می دهد. اکنون. امروز. از طریق آموزش طراحی وب توانسته است چند صد طراح وب تربیت کند
هزینه های ساخت سایت
قیمت ساخت وب سایت در ایران قیمت دقیقی ندارد و این باعث می شود شرکت قیمت بسیار پایینی داشته باشد و وب سایت بی کیفیت قیمت بسیار بالایی دارد و گاهی با همان کیفیت پایین و کیفیت مطلوب است اما این قیمت ایجاد یک وب سایت برای بسیاری از شرکت ها و بسیاری از شرکت های نوپا وجود دارند و توان پرداخت هزینه های چند ده میلیون تومانی را ندارند وبمتو یک سری خدمات طراحی وب سایت با قیمت منصفانه با کیفیت بالا و ... ارائه می دهد. بیش از 98 درصد مشتریان از ما راضی هستند. ساخت وب سایت خود را سفارش دهید و در کمتر از یک ماه یک وب سایت حرفه ای دریافت کنید
طراحی وب سایت را سفارشی کنید
همه چیز از اینجا شروع می شود و اگر می خواهید کسب و کاری را به صورت آنلاین و بدون وب سایت راه اندازی کنید، با مشکل مواجه می شوید، پس سفارش یک وب سایت را فراموش نکنید.
ساخت یک وب سایت سفارشی معمولا هزینه بالایی دارد، یعنی حداقل 5 میلیون و حداکثر 500 میلیون برای سفارش یک وب سایت ساده که برای یک کسب و کار جدید بسیار بالاست.
شرکت وبمتو مراحل سفارش سایت را بسیار آسان کرده است و سفارش شما را برای ساخت سایت شما با قیمتی کاملا مناسب می پذیرد.
سفارش ساخت سایت ارزان
حتماً تبلیغاتی با عنوان طراحی سایت برای یک میلیون یا حتی 500 هزار بخش دیده اید. برای این مکان کار کنید و جایی که با 500 هزار تقسیم و یک میلیون تقسیم می شود جواب کار شما نخواهد بود.
شما قطعاً قصد دارید وب سایت خود را از نظر سئو و ... بهبود ببخشید و پیشرفت خواهید کرد و وب سایتی که سودآور نباشد و نتواند از پس بازدیدکنندگان شما برآید قطعاً برای شما سودآور نخواهد بود.
سفارش ساخت سایت ارزان
پس کمی بیشتر خرج کنید و ساخت وب سایت ارزان خود را به جای شرکت ها و افراد بسیار ارزان به شرکت هایی مانند Webmeto بسپارید و ما می توانیم با قیمتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا این کار را انجام دهیم.
جمع بندی
ما وب سایت هایی ایجاد می کنیم که قیمت مناسب و ارزانی دارند، بنابراین با 4 میلیون دلار می توانید وب سایتی داشته باشید که می توانید سال ها از آن استفاده کنید و می توانید در همه جا تبلیغ کنید زیرا وب سایتی دارید که بسیار زیبا با تمام ویژگی ها طراحی شده است و فرض کنید ما یک وب سایت داریم. وب سایت 100 میلیونی شما می توانید طراحی کنید و مطمئن باشید که یک وب سایت 4 میلیونی با یک وب سایت 500 میلیونی یکی نیست، اما اگر نمی خواهید هزینه کنید حداقل یک وب سایت ایجاد کنید که بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید و ما تضمین می کنیم که وب سایت هایی که طراحی می کنیم خواهد بود.

طراحی سایت خبری

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت امروزه گسترش رسانه های تصویری و خبری، خبررسانی را برای خبرگزاری ها آسان کرده است. شاید حتی چند سال پیش، آنهایی از ما که مشتاق شنیدن یک خبر بودیم، باید منتظر می ماندیم تا روزنامه فردا صبح چاپ شود! یا در ساعت خاصی منتظر اخبار تلویزیون بودیم!
اما امروزه با افزایش ارتباطات بین مردم، رسانه ها از روش های مختلفی برای انتقال اخبار به مخاطبان خود استفاده می کنند. اخیرا سایت های خبری در کنار تلویزیون بسیار محبوب هستند.
چرا که امروزه افراد زیادی مشغول گوشی های خود هستند و می توانند کانال های خبری را دنبال کنند یا وب سایت های خبری باز کنند و اخبار را با تلفن همراه خود دنبال کنند.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سایت های خبری
کانال های خبری در تلگرام، اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی به دلیل مخاطب زیاد این شبکه ها برای اطلاع رسانی بسیار مفید هستند. از آنجایی که منبع این خبر از یک وبسایت خبری است، می توانید خبر را از طریق عکس، فیلم و متن به بیننده ارائه دهید.
مزیت این نوع نوتیفیکیشن این است که افراد هنگام گذراندن وقت در تلگرام یا اینستاگرام اخبار را دنبال کرده و برای دوستان خود ارسال می کنند.
با این حال، شبکه های اجتماعی باید به عنوان مکمل یک سایت خبری به روز شوند و نباید منبع خبر تلقی شوند. زیرا وب سایت خبری با مجوزهای لازم اخبار را منتشر می کند اما کانال تلگرام معمولاً اجازه انتشار اخبار را ندارد و صحت خبر توسط کاربران مشخص نیست و به عنوان منبع معتبر شناخته نمی شود.
جمع بندی
ایجاد یک وب سایت خبری مستلزم هزینه های مختلفی است که بسته به تجهیزات وب سایت داده شده متفاوت است. شاید بتوانید با هزینه بسیار کم سایت خبری خود را طراحی کنید، اما با توجه به اهمیت موارد ذکر شده در بالا، نیاز به طراحی اساسی سایت برای رسیدن به اهداف خود دارید.
یک وب سایت خبری در صورتی توانمند و مورد استقبال قرار می گیرد که به اصول طراحی وب سایت خبری پایبند باشد و به شدت در بحث روزنامه نگاری شرکت کند.
علاوه بر بحث های ژورنالیستی که تیم خبری دارد، سعی می کنیم با رعایت اصول طراحی سایت خبری، به برجسته شدن هر چه بیشتر سایت کمک کنیم.
با توجه به قیمت، معمولاً طراح وب یا شرکتی که بر این پروژه های طراحی وب نظارت دارد، زمان بیشتری را صرف طراحی شما می کند. اگر قصد طراحی فضای خالی را دارید، به شما توصیه می کنیم که اصلا طراحی نکنید!

اولین مطالب آزمایشی من

۶ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .