معرفی شغل برنامه نویس وب

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

معرفی شغل برنامه نویس وب

۷ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت ممکن است در مورد برنامه نویس وب زیاد شنیده باشید اما تفاوت بین آن و طراح وب را ندانید. بسیاری از افراد فکر می کنند که هیچ تفاوتی بین طراح وب و برنامه نویس وب وجود ندارد که در مورد هر دو توضیح خواهیم داد.
طراحی وب روی جنبه های ظاهری و جلویی تمرکز دارد، در واقع زیرمجموعه ای از برنامه نویسی وب و یکی از مراحل آن است.
پلن وب سایت شامل ساخت وب سایت و پشتیبانی کامل می باشد. در واقع طراحی وب ساختار اساسی وب سایت است و طراحی وب سایت به زیبایی بیرونی، کاربر پسند بودن وب سایت و سایر فعالیت های مرتبط با تعامل کاربران با وب سایت اشاره دارد.
می توان گفت تقریبا همه مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند، بنابراین ایجاد یک وب سایت می تواند تاثیر بسزایی در زندگی ما داشته باشد.
افرادی که توانایی نوشتن کدهای وب را دارند، توسعه دهندگان وب نامیده می شوند. که با زبان ها و اسکریپت های برنامه نویسی خاصی سروکار دارند.
برنامه نویسی وب چه اجزایی دارد؟
برنامه نویسی وب به دو دسته front end و back end تقسیم می شود.
Frontend: به شخصی گفته می شود که در سمت کاربر برنامه نویسی می کند و در واقع تمام کارهایی که انجام می دهد برای کاربر قابل مشاهده است که به گفته بسیاری از افراد نام دیگری برای ویترین وب سایت است.
Backend: بخشی از وب سایت است که برای کاربر قابل مشاهده نیست. و در واقع وظیفه توسعه این بخش را دارد.
افرادی هستند که هم توانایی طراحی ظاهر یک وب سایت و هم توانایی تسلط بر برنامه نویسی سمت سرور را دارند که به عنوان یک برنامه نویس فول استک شناخته می شود. این افراد توانایی پذیرش یک پروژه و انجام آن را به صورت فردی و مستقل دارند.
طراحی وب چیست؟
یک طراح وب به سبک و ظاهر یک وب سایت توجه ویژه ای دارد. یک طراح وب باید به ابزارهایی مانند فتوشاپ و زبان های html و css مسلط باشد و دانش و تجربه خوبی در رابط کاربری و تجربه کاربری داشته باشد تا بتواند طرح مورد نظر را قبل از اجرای آن در وب سایت ارائه دهد.
این افراد باید از روندهای منطقه خود آگاه باشند. و نوع طراحی را با توجه به نیاز کاربر و هماهنگی سایت تحلیل کنید. این افراد نقش مهمی در رتبه بندی و بهبود سایت دارند. آنها باید با برجسته کردن موارد مختلف سعی در جذب کاربران داشته باشند. طراحی وب یکی از مهم ترین و جالب ترین بخش های برنامه نویسی وب است.
زبان های برنامه نویسی سمت کلاینت مورد نیاز است
کلاینت HTML
کارکنان css
اسکریپت زبان جاوا
مشتری جی کوئری
زبان سمت سرور مورد نیاز است
زبان برنامه نویسی پی اچ پی
زبان برنامه نویسی پایتون
زبان برنامه نویسی ASP
جمع بندی
اگر علاقه ای ندارید و به تازگی تحصیلات خود را برای کسب درآمد یا بازار کار شروع کرده اید، این پست را ننویسید. ایجاد وب سایت دشوار و زمان بر است، بنابراین باید علاقه مند به پیوستن به این حوزه باشید.
قبل از ثبت نام و تحصیل تصمیم بگیرید که به چه رشته ای علاقه دارید و در چه شاخه ای می خواهید کار کنید. بسیاری از افراد به طور همزمان وارد بسیاری از زمینه ها شده اند و سعی کرده اند یاد بگیرند، اما در نهایت در هیچ یک از آن زمینه ها تخصص ندارند و در نتیجه کسب درآمد نمی کنند.
به یاد داشته باشید که تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه مستلزم تلاش و پشتکار است، بنابراین تا زمانی که با مشکلی مواجه نشدید تسلیم نشوید و بیشتر به کار خود ادامه دهید.
بسیاری از افراد در طول مسیر دلسرد می شوند و به جنبه های منفی این رشته فکر می کنند در حالی که باید با انرژی بیشتری برای رسیدن به موفقیت ادامه دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.