معایب طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

معایب طراحی سایت با وردپرس

۸ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت هر ساله تعداد زیادی وب سایت با استفاده از CMS وردپرس ساخته می شوند. این ابزار به دلیل عدم دانش برنامه نویسی افراد زیادی را به خود جذب کرده است و هرکسی که قصد طراحی وب سایت را دارد با وجود معایب وردپرس به وردپرس روی می آورد. تا اینجا می دانیم که وردپرس شامل تعداد زیادی کاربر است، اما لطفاً توجه داشته باشید که این ابزار ممکن است همیشه مفید نباشد. اگرچه هزینه راه اندازی بسیار کم است و دردسر کمتری وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که همه برنامه ها دارای باگ و خرابی هستند. در ادامه به معایب وردپرس می پردازیم. با ما بمان
مشکلات وردپرس
برخلاف تمام مزایایی که وردپرس دارد، معایبی نیز دارد. در ادامه به معایب وردپرس می پردازیم.
امنیت
اولین و مهمترین مشکل ممکن در یک برنامه امنیت است. همانطور که گفته شد، وردپرس کاربران زیادی دارد، به این معنی که بسیاری از وب سایت ها با این ابزار کار می کنند. به عبارت دیگر، اگر اختلالی در برنامه ایجاد شود، همه کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و هر هکری می تواند به میلیون ها وب سایت دسترسی پیدا کند. با این حال، اگر سایت شما کاملا سفارشی شده باشد، یعنی با PHP یا برنامه دیگری طراحی شده باشد، هکر برای ورود به سایت شما کار سخت تری خواهد داشت و این اغلب وقت گیر است.
به روز رسانی
وردپرس آپدیت های مختلفی دارد که باید هر از چند گاهی آنها را به روز کنید. اما این به روز رسانی ها به این راحتی نیست، اگر دانش کافی در مورد وردپرس ندارید، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ متخصصی این کار را به صورت رایگان انجام نمی دهد، بنابراین باید هزینه آن را بپردازید. یکی دیگر از مشکلات وردپرس در مورد معایب به روز رسانی این است که سایت شما به طور کامل تغییر می کند. یعنی پنل مدیریت قالب وبسایت کاملا ناخواسته تغییر می کند که باعث نارضایتی کاربران می شود.
متصل شود
مشکل دیگر معایب وردپرس در مورد افزونه ها است. بسیاری از برنامه نویسان شروع به نوشتن پلاگین های مختلف می کنند که منجر به بسیاری از باگ ها و حفره های امنیتی می شود. مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد، به عنوان مثال نمی توانید همزمان از چند افزونه استفاده کنید و یا ممکن است بعد از آپدیت نتوانید از افزونه خود استفاده کنید.
ضعف پشتیبانی
از آنجایی که وردپرس یک ابزار رایگان است، می توانید بدون پرداخت هزینه از این CMS استفاده کنید، بنابراین هیچ نیروی پشتیبانی اختصاصی برای تماس با آنها و در میان گذاشتن مشکلات خود وجود ندارد. تنها کاری که باید هنگام مواجه شدن با مشکل انجام دهید این است که با کارشناسان صحبت کنید یا وب سایت های قابل اعتماد را جستجو کنید. می توانید راه حل مشکل را در وب سایت هایی مانند گوگل یا یوتیوب جستجو کنید.
بسیاری از ویژگی ها به راحتی در قالب ها و افزونه های وردپرس در دسترس هستند، اما گاهی اوقات لازم است برخی از ویژگی ها را به سایت خود اضافه کنید که برای سفارشی سازی قالب یا افزونه وردپرس نیاز دارید. اگر در کدنویسی تخصص ندارید یا فردی که در این زمینه آموزش دیده در دسترس شما نباشد با مشکل مواجه خواهید شد.
اگرچه این آسیب پذیری مختص وردپرس نیست و در سایر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و دروپال وجود دارد اما لازم دیدم برای اطلاع شما این موضوع را یادآوری کنم.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این بدان معنی است که کد وردپرس می تواند توسط هر کسی از جمله هکرها استفاده شود. هکرها مطلع می شوند و می توانند سایت شما را هک کنند البته آپدیت های وردپرس به طور مرتب منتشر می شود. و اگر هسته، قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس خود را به‌روز نگه دارید، کمتر با مشکل مواجه خواهید شد.
جمع بندی
این مشکلات نقص وردپرس بود، مشکلات اصلی وردپرس که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شد. بنابراین، شما چنین مشکلاتی ندارید و با دید باز به وردپرس بروید. امیدواریم با این نکات، شما را برای مواجهه با این مشکلات آماده کرده باشیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.