بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان

۸ بازديد
آیا به دنبال کار بیشتر طراحی سایت مشهد قیمت به عنوان یک طراح گرافیک آزاد هستید؟ قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب نام کاربری مناسب برای پروفایل، تهیه رزومه و نمونه کار کامل، حضور در رویدادها و شبکه های اجتماعی مختلف، کلید معرفی خود در این زمینه، یافتن مشتریان جدید و رشد کسب و کار شماست. . اما اولین سوال این است که چگونه این کار را انجام دهیم. برای بهبود مهارت ها از کجا شروع کنیم؟ آیا باید هزینه آن را پرداخت کنیم یا نه؟
در حالی که هیچ راه دقیق یا خاصی برای انجام این کار وجود ندارد، اما می تواند به شما کمک کند تا یک رزومه قوی و کامل در لینکدین یا سایت های فریلنسری ایجاد کنید که در ذهن مشتری بماند. در این مقاله راه ها و روش های تبدیل شدن به یک گرافیست آزاد و کسب کار بیشتر را در وب سایت های مختلف مطرح کرده ایم و همچنین درآمد گرافیست های آزاد در رشته های مختلف در سال 2021 را ذکر کرده ایم. همچنین در نهایت به کار به عنوان فریلنسر در شبکه اجتماعی پرداخته ایم. رسانه ها.
چگونه یک طراح گرافیک آزاد شویم؟
طراحان گرافیک آزاد کار طراحی را بدون سرپرست یا مدیر برای ارتباط با مشتریان انجام می دهند. وظیفه شما ترکیب خلاقانه تصاویر، گرافیک و سبک های نوشتاری با کمک فناوری و ابزارهای کامپیوتری است. برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک آزاد، نکاتی را دنبال کنید. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین آنها می پردازیم.
اتمام دوره آموزشی
برای حرفه ای شدن در این کار، ابتدا باید با مفاهیم اولیه آن آشنا شوید. یادگیری نحوه کار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور برای هر طراح گرافیک آزاد ضروری است. البته برای تحصیل در این رشته نیازی به ثبت نام در آموزشگاه ها یا کلاس های تخصصی نیست. درعوض، می‌توانید این مفاهیم را با استفاده از کتاب‌ها و فیلم‌های آموزشی موجود آنلاین بیاموزید.
به روز
حتی پس از گذراندن دوره آموزشی، باید در رشته گرافیک ادامه تحصیل دهید. بدین ترتیب از جدیدترین روش ها و ابزارهای طراحی آگاه خواهید شد. .
با کارهای کوچک شروع کنید
به عنوان یک مبتدی بهتر است فعالیت خود را در این زمینه با گام های کوچک شروع کنید. برای صرفه جویی در هزینه می توانید کسب و کار خود را از خانه راه اندازی کنید. برای این کار می توانید در سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی پروژه ها را جستجو کنید.
شروع با پروژه های کوچک به شما کمک می کند استعداد خود را در این زمینه کشف کنید. زیرا به دلیل فشار پروژه و استرس ناشی از آن انرژی کمتری صرف خواهید کرد.
خودتان را خوب معرفی کنید
یک رزومه گرافیکی زیبا برای خود بسازید. این رزومه باید شامل توانایی ها، نقاط قوت و دستاوردهای گذشته شما باشد. نوشتن یک رزومه خوب اولین قدم برای جلب توجه مشتریان است. همچنین بهتر است در زمینه خاصی از گرافیک تخصص داشته باشید.
به عنوان مثال می توانید فعالیت های بیشتری در زمینه طراحی کارت ویزیت انجام دهید و در آن حرفه ای شوید. به این ترتیب، اگر فرد یا شرکتی به دنبال یک متخصص در این زمینه باشد، شانس بیشتری برای یافتن شما خواهد داشت.
مشتری را غافلگیر کنید
همیشه کمی بیشتر از آنچه مشتری از شما انتظار دارد انجام دهید. این باعث رضایت و خوشحالی مشتری می شود. در عین حال شما را با افراد و سازمان های دیگر آشنا می کند.
مقدمه ای بر سایت های فریلنسینگ مناسب برای طراحان گرافیک
در زیر، برخی از بهترین وب سایت ها را برای گرافیست های آزاد معرفی کرده ایم.
وب سایت KIVI
KIWI یک وب سایت مستقل قدرتمند است که در سال 2020 راه اندازی شد و بهترین انتخاب ها برای طراحان گرافیک است. این سایت فرصت های شغلی پاره وقت یا تمام وقت را ارائه می دهد.
تمام عملیات روی پلت فرم KIWI با دقت از بین بهترین ها در زمینه خود انتخاب می شوند. مشتری KIWI را پرداخت می کند و پلتفرم آن را در هر ساعت به کارشناسان اختصاص می دهد. این به شما انعطاف لازم را برای استخدام یک طراح گرافیک از راه دور در صورت نیاز می دهد. هدف این پلتفرم تغییر ذهنیت مشتریان ما است و آنها را تشویق می کند تا کار خود را با حل فوری مشکل در عرض 10-120 دقیقه به KIWI برون سپاری کنند. این محتوا را بخوانید تا با ساخت تیزر، ویدئو و لوگوی حرکتی در سایت رندرفورست خود کسب درآمد کنید.
Upwork-ejo
Upwork نامی است که نیازی به معرفی در دنیای دیجیتال ندارد. این شرکت مدتی است که فعالیت می کند و در اکثر زمینه های کاری از جمله طراحی گرافیک به شهرت رسیده است. ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم با امکانات آموزشی جامع بسیار آسان است و فرصت های شغلی موجود در این پلتفرم از استخدام یک طراح پایه تا استخدام طراح لوگو را شامل می شود. .
سایت فریلنسر
این وب سایت یکی از محبوب ترین سایت های خدمات دیجیتال در اینترنت است که انواع مدیریت پروژه را ارائه می دهد. به عنوان یک مشتری، می توانید منتظر پیشنهادهایی مانند فرصت های شغلی فتوشاپ باشید یا خودتان به دنبال مترجم آزاد باشید. فریلنسر امکان پرداخت به صورت مرحله ای و پس از اتمام کار را دارد که نشان از انعطاف پذیری آن دارد.پیشنهاد می شود این مقاله درباره صورتحساب ارزی محتوای تولید فریلنسر را مطالعه کنید.
جمع بندی
بیایید واقع بین باشیم. هیچ راه آسانی برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک آزاد وجود ندارد! قطعا سخت است. سعی کنید بیشتر ببینید. زیرا ایده های بهتری خواهید داشت که می توانید در هنگام انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی از آن ها استفاده و پیاده سازی کنید.
به طور کلی بازاریابی در زمینه طراحی گرافیک آزاد کار ساده ای نیست و باید در این زمینه بسیار فعال باشید و سخت تلاش کنید. البته راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و پلتفرم های زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند به شما عزیزان کمک کند.
در این مقاله به الزاماتی پرداخته ایم که شما به عنوان یک طراح گرافیک آزاد باید رعایت کنید. سپس بهترین وب سایت ها در زمینه طراحی گرافیک آزاد را ارائه کردیم. اگر شما هم می‌خواهید از این طریق درآمد کسب کنید، می‌توانید برای کسر پول از درآمد ارزی خود به کمک Nice Pay اعتماد کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.