هدف از طراحی سایت خبری

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

هدف از طراحی سایت خبری

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت هدف از طراحی سایت خبری انتشار سریع اخبار جهان، آرشیو اخبار جهت اطلاع رسانی به مردم است. در این میان نحوه نمایش اخبار، بروزترین اخبار، نحوه ذخیره اخبار یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت خبری است.
به همین ترتیب، نوع قالب، روش کدگذاری و بسته به سرور بر سرعت بارگذاری صفحه یک سایت خبری تأثیر می گذارد که باعث تاخیر زیادی در بارگذاری صفحه می شود که اینطور نیست. کارمندان تمایل به خواندن یک سایت خبری دارند که یکی از نکات مهم توسعه سایت خبری است.
اما مهم ترین نکته در طراحی سایت خبری، دیده شدن و نمایه شدن سایت در مرورگرهای مختلف است. زیرا سایت های خبری بدون بازدید کننده. این یک طراحی سوخته و عملاً بی فایده است.
خلاصه اینکه سایت های خبری اگر بر اساس استانداردها و اصول باشند موفق خواهند بود. اصول اولیه سئو برای کسب رتبه خوب در نتایج گوگل رعایت می شود. و در صورت ثبت اطلاعات به سرعت توسط گوگل خوانده می شود.
طراحی سایت خبری در طول فعالیت حرفه ای خود از طریق سرورهای خارجی و ایرانی، کارشناسان نرم افزار و سئوکاران حرفه ای و طراحان قوی می تواند به عنوان یکی از رقبا در زمینه طراحی سایت خبری دیده شود.
مهمترین ویژگی های طراحی یک وب سایت خبری
از آنجایی که وب سایت های خبری یک کسب و کار متفاوت و منحصر به فرد هستند، قطعا ویژگی های منحصر به فردی دارند. در مطلب زیر به برخی موارد مهم و رایج در طراحی سایت خبری اشاره شده است.
می توانید ویژگی چند زبانه را در طراحی سایت خبری خود ایجاد کنید. البته در مرحله اجرا به تیم های متخصص در زبان های مختلف نیاز است.
یکی از قابلیت های تقریبا جدید طراحی پنل نوتیفیکیشن برای اعلام اخبار جدید و فوری به کاربرانی است که علاقه مند به دریافت آن هستند.
می توانید اطلاعات را در سری اخبار جدید و بخش های اصلی سایت مانند سیاست، اجتماع، علم، فرهنگ، هنر، ورزش، سرگرمی و ... قرار دهید. همچنین می‌توانید از دسته‌های دیگر مانند اخبار پربازدید، اخبار مورد بحث و گزارش خبری استفاده کنید.
هنگام طراحی سایت خبری، ممکن است این شرط را در نظر بگیرید که کاربران می توانند در صورت تمایل ثبت نام کرده و عضو سایت شوند.
می توانید برای یک سایت خبری خبرنامه ای طراحی کنید تا اعضا در صورت تمایل در خبرنامه سایت عضو شوند و از طریق ایمیل یا پیامک از آن مطلع شوند.
وب سایت های خبری ممکن است نظراتی از اعضا یا کاربران در مورد اخبار دریافت کنند. و پس از تایید مدیریت در سایت قرار می گیرد. همچنین قادر خواهد بود کاربران را برای پاسخگویی به نظرات و پاسخگویی به نظرات مدیریت کند.
در صفحه مرتبط با هر خبر، می توانید هم گزینه چاپ خبر و هم گزینه اشتراک گذاری خبر را قرار دهید. بنابراین در صورت نیاز کاربران می توانند فایل پی دی اف یا نسخه چاپی خبر مربوطه را ایجاد کنند و یا لینک آدرس خبر را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
قابلیت جستجو در سایت های خبری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر سایتی باید داشته باشد. می توانید انواع جستجو مانند عنوان سایت، متن خبر یا جستجوی کلیدواژه ایجاد کنید.
همچنین می توانید از محتوای ایجاد شده توسط کاربران و اعضای سایت خبری استفاده کنید. برای این کار باید امکان ارسال اخبار توسط کاربران و اعضا را در طراحی سایت در نظر بگیرید.
امکان اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری آخرین اخبار سایت در انواع فرم ها به صورت فایل RSS وجود دارد که قابلیت به روز رسانی سریع را دارد و برای کاربران بسیار مفید است.
می توانید آدرس کوتاه QR-code صفحه اصلی یک وب سایت خبری یا صفحه مربوط به هر خبری را طراحی کرده و در صفحه مربوطه قرار دهید.
امکان انتشار اخبار تصادفی، اخبار ویژه و خبرهای فوری موارد مهمی هستند. تأثیرگذاری بر جذابیت یک وب سایت خبری
امروزه به دلیل محبوبیت و استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی، سایت های خبری نیز دارای صفحاتی در این شبکه ها هستند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های سایت های خبری، امکان اتصال سایت به این شبکه های اجتماعی است.
به عنوان مثال، می توانید گزینه ای برای ارتباط با تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیس بوک در یک سایت خبری ایجاد کنید.
علاوه بر این، اگر سایت خبری ما دارای نرم‌افزار موبایل برای اندروید و iOS باشد، ممکن است قابلیت پیوند به آن نرم‌افزار را در سایت خود اضافه کنیم.
انواع سایت های خبری:
با توجه به عوامل ایجاد وب سایت های خبری راه های مختلفی وجود دارد:
خبرگزاری های رسمی
پایگاه خبری
روزنامه ها و مجلات
خبرگزاری های رسمی:
وب سایت های ایجاد شده توسط اخبار رسمی طبق اصول جهانی آن، آنها باید مستقل و بی طرف باشند. و به هیچ سازمان یا ارگان دولتی تعلق ندارند. گرایش سیاسی خاصی ندارند.
همچنین دامنه فعالیت پیام وی ممکن است عمومی یا تخصصی باشد. این امر در مورد همه زمینه های خبری اعم از سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و غیره صدق می کند یا ممکن است فقط یک حوزه تخصصی را پوشش دهد. البته خبرگزاری ها در ایران وضعیت برعکس دارند.
پایگاه خبری:
در این نوع سایت ها که به عنوان پایگاه خبری عمل می کنند. رسانه های ایرانی تشریفات کمتری نسبت به خبرگزاری ها دارند. بیشتر آنها خصوصی و مستقل هستند و کمتر به سازمان های سیاسی وابسته هستند.
علاوه بر این، آنها اغلب نرخ انتشار اخبار بالایی در مقایسه با گزارش های خبری رسمی دارند. و می توانند همه یا برخی از حوزه های خبری را پوشش دهند.
تست ها و پیام ها:
روزنامه ها و مجلات نیز می توانند علاوه بر کتاب های چاپی خود اطلاعاتی را در صفحه اخبار ارائه دهند. و فایل مربوط به نسخه چاپی خود را به عنوان مخزن در این صفحه آپلود کنید.
جمع بندی
طراحی وب سایت خبری به دلیل نحوه اطلاع رسانی باید به طور مکرر به روز شود. این به تخصصی شدن طراحی آن کمک می کند.
همانطور که می دانید اکثر خبرگزاری های معروف و پرطرفدار برای افزایش دسترسی به وب سایت های خبری اقدام به طراحی سایت های خبری می کنند.
چون اخبار را فقط از طریق تلویزیون منتشر می کنند. روزنامه و ... کافی نیست. طراحی سایت خبری نیازمند ابزاری است که بتواند این کار را انجام دهد. همیشه در هر موقعیتی و به مقدار کم در یک زمان پست کنید. کاملا انعطاف پذیر باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.