کال تو اکشن در اینستاگرام چگونه می باشد؟

طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

کال تو اکشن در اینستاگرام چگونه می باشد؟

۶ بازديد
طراحی سایت مشهد قیمت امروزه افراد زیادی ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. تعداد زیادی از کسب و کارها نیز به سمت آنلاین و جذب مشتریان بیشتر حرکت می کنند. اما آیا همه مردم با فعالیت در این زمینه سهم خود را می گیرند؟ Call to-action یکی از مهمترین عناصر کار در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام است. در واقع تکنیک های مختلفی برای داشتن یک صفحه اینستاگرام موفق وجود دارد. برای مثال، اگر از فراخوان اینستاگرام به درستی استفاده کنید، مخاطبان خود را به مشتریان وفادار و ثابت تبدیل خواهید کرد.
برای موفقیت در اینستاگرام، باید برنامه های آن را دنبال کنید و قوانین آن را دنبال کنید. علاوه بر این، دانستن الگوریتم های مهم این شبکه اجتماعی به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید. در این مقاله شما را با فراخوان و نحوه استفاده از آن آشنا می کنیم.
لازم به ذکر است که تبلیغات در اینستاگرام برند شما را به دیگران معرفی می کند. اگر شما هم می خواهید برند بسازید و درآمد بیشتری کسب کنید، با ما همراه باشید.
فراخوان اقدام چیست؟
آیا می دانید call to action یا CTA به چه معناست؟ در واقع فراخوانی برای اقدام به مخاطبان، فراخوانی برای اقدام نامیده می شود.
البته دعوت به عمل به معنای وجود دکمه گرافیکی قابل کلیک و ارسال به وب سایت نیست. CTA می تواند یک جمله ساده، یک تصویر جذاب و یک هشتگ باشد. به یاد داشته باشید که برای جذب مخاطب، تنها لازم نیست تصاویر جذاب و زیبا را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
اگر می خواهید مشتریان هدف خود را بیابید و با آنها تعامل داشته باشید، مهم ترین اقدام دعوت به اقدام است. در واقع، شما باید مخاطبان خود را متقاعد کنید تا اقدامی را که در ذهن دارید انجام دهند. احتمالاً از خود می پرسید که چرا این موضوع اینقدر مورد توجه قرار گرفته است. ناگفته نماند که اگر از مخاطبان خود نمی خواهید کاری انجام دهند، چرا آن کار را انجام می دهید؟
چگونه از call to action در اینستاگرام استفاده کنیم؟
اینستاگرام بستری را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید این شبکه اجتماعی در بخش های مختلف خود امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید از تمام این ویژگی ها برای دعوت مخاطبان خود به انجام یک اقدام خاص استفاده کنید موارد زیر به بهترین وجه برای دعوت از مشتریان شما به اقدام استفاده می شود:
بیو اینستاگرام.
ارسال مقالات
استوری اینستاگرام.
تبلیغات در این شبکه اجتماعی.
کار با اینفلوئنسرها
پخش ویدیوهای طولانی یا IGTV.
دایرکت اینستاگرام
حلقه های اینستاگرام
در صورت استفاده از تمامی امکانات ارائه شده در این شبکه اجتماعی می توانید در افزایش فروش کسب و کار خود موثر باشید.
نمونه ها و نمونه هایی از دعوت به عمل اینستاگرام
پیدا کردن تماس مناسب برای اقدام اینستاگرام به اهداف تجاری شما و معیارهای پیشرفتی که در نظر دارید بستگی دارد. به عنوان مثال، یکی از راه های خلاقانه برای فراخوانی برای اقدام، جذب فالوورهای بیشتر است. بنابراین در چنین شرایطی می توانید از کاربر بخواهید که دوست خود را در کپشن ذکر کند. در زیر نمونه ای از فراخوان در این شبکه مجازی را مشاهده می کنید.
فراخوانی برای اقدام در نمایه حساب کاربری
اینستاگرام قابلیتی به نام Action Button را به پروفایل های کاربری اضافه کرده است با استفاده از این قابلیت می توانید به کانال های ارتباطی با مخاطبان در این قسمت دسترسی داشته باشید و آن ها را ضبط کنید به این ترتیب بینندگان را تشویق می کنید که حداقل از سایت یا کانال شما بازدید کنند در نتیجه این تعداد نفر قطعاً اقدام مورد نظر شما را انجام خواهند داد
به یاد داشته باشید که نمایه شما یک تجارت برای فعال کردن دکمه تماس است. سپس به قسمت ویرایش پروفایل رفته و دکمه اکشن را فشار دهید. در نهایت اکشن مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید. برای فعال کردن یکی از این گزینه ها، باید آدرس وب سایت شریک تجاری خود را وارد کرده و روی Done کلیک کنید.
دکمه Call to Action
گاهی اوقات یک فراخوان ساده در اینستاگرام کافی است. شخص تماس می تواند از طریق این دکمه تماس با شما تماس بگیرد، بدون اینکه نیازی به جستجوی روش های تماس در وب سایت شما باشد.
فراخوان برای اقدام در زیرنویس پست
امروزه بسیاری از افراد از اینستاگرام برای یافتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. بنابراین بسیار مناسب است که این قابلیت را در پست های خود قرار دهید تا بتوانند از خدمات شما استفاده کنند. برای این منظور می توانید نحوه و جهت استفاده از خدمات خود را در کپشن پست های اینستاگرام تجاری خود بنویسید.
فراخوان برای اقدام در استوری اینستاگرام
اکنون امکان افزودن لینک در استوری اینستاگرام شما وجود دارد. در داستان برای مخاطبان خود توضیح دهید که در آینده چه خدمات، محصولات و تخفیف هایی ارائه خواهید داد. سپس لینک وب سایت خود را در داستان قرار دهید و مخاطب را تشویق به انجام یک اقدام خاص کنید.
Wac to Action Reels، Live iyo IGTV
Rails، Live و IGTV فضاهایی هستند که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. توصیه می شود با این سه عنصر محتوا تولید کنید. از آنجایی که هر سه مورد به صورت یک پست در اکانت اینستاگرام ظاهر می شوند، می توانید در قسمت کپشن، فراخوان مورد نظر خود را بنویسید.
جمع بندی
به عنوان مثال، قرار دادن لینک مورد نظر در بیو یکی از روش های فراخوانی برای اقدام در اینستاگرام است. این لینک بسیاری از بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا از وب سایت شما بازدید کنند. علاوه بر این جملات کوتاه و جذاب و همچنین نوشتن شکلک های مناسب و زیبا نیز در جذب مخاطب بسیار موثر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دعوت به عمل اینستاگرام می توانید ما را دنبال کنید و از خدمات ما در این زمینه استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.